آیهان صادقیآیهان صادقی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

آیهان نفس مامان وبابا

زخم

1395/3/31 11:25
نویسنده : مامان
1,706 بازدید
اشتراک گذاری

سلام تاج سرم حالت چطوره؟دیشب کلی من و بابایی رو خندوندی به خاطر گرمی‌هوا بهت شرتک میپوشونم و تو هم که شلوغ هی میدویی و میوفتی زمین و پاهات زخم شده دیشب به من و بابایی میگفتی من دیگه این پارو نمیخوام این خراب شده واسه من تازشو بگیرین قهقهه بابایی هم گفت چه پایی رو دوست داری برات بگیرم پای مرغ خوبه تو هم گفتی نه من پایه جوجه میخوام نیشخند بابات هم اسباب بازی هاتو آورد وگفت بیا هرکدوم رو دوست داری رو پیوند بزنم بعدش کلی خندیدیم و...چشمک 

 این عکسم از پاهای ناز یکی یدونم لبخند

 

اینجا هم ۲۶خرداد هستش تولد دایی فرشید

واینجا هم ۲۰خرداد تولد آتا

یکی از دوستام اسم نازنینتو با گل نوشته و برامون فرستاده دستش درد نکنه

بلاخره شبکه پویا نقاشیت رو پخش کرد

عاشق حیوان خونگی هستی قول میرم بزرگ بشی برات یکیشو بخرم

بازی تو حموم و گوش دادن به آهنگ

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)