آیهان صادقیآیهان صادقی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

آیهان نفس مامان وبابا

بدون عنوان

1395/9/26 15:16
نویسنده : مامان
232 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عشق مامان❤️❤️

فدات بشم خیلی وقته به وبلاگ ات سر نزدم شرمنده جونم 😉خب جانم الان ۳سال و۷ماهه هستی خیلی خیلی شلوغ شدی ولی خیلی پسر باهوش و زرنگی هستی کلاهمه کارتو خودت انجام میدی قشنگ غذاو میوه میخوری مسواک اتو خودت میزنی میتونی لباس هاتو خودت دربیاری و خودت هم بپوشی ولی تنبلی میکنی و میگی مامان تو بپوشون😄وای وای وای از دستشویی رفتنت بگم تابه دقیقه ی ۹۰نرسیدی میگی من دستشویی ندارم😁😁اخرشم به زور میبرم☺️وقتی میریم بیرون هم میگی مهدان منو بغل کن ماشاالله سنگین هم شدی دیگه نمیشه تورو زیاد تو بغل گرفت. راستی جونم خیلی دوست داری به مامانی هنگام غذا پختن کمک کنی مرسی فدات شم که انقد تو مهربون و باهوشی ماشالله یه چیزایی میگی که من هنگ میکنم مثل همیشه دوست داری انگلیسی یاد بگیری نقاشی کشیدنم هم بلدی و خیلی خوب رنگ میکنی ولی یزره که رنگ امیزی میکنی میگی مامان من دستم درد گرفت فدای اون دست های نازت بشم من❤️❤️جانم یه کارتون داری به اسم شرک که روزی ۴بار اونو نگا میکنی دیگه تمام دیالوگ هاشو حفظ شدی😀😀فارسی حرف زدن رو کامل بلدی و بیشتر وقت ها با مامانی فاسی میحرفی .عاشق رفتن به مدرسه هستی ولی هنوز زوده باید ۲سال هم صبر کنیم، الانم که زمستون شده و برف باریده چون هوا سرده نمیشه تورو زیاد ببرم بیرون بخاطر همون برف های بیرون رو میارم خونه😀😀توهم توخونه برف بازی میکنی و ادم برفی درست میکنی😉😀قوربونت بشم یادت نره که مامانی خیلی دوست داره❤️😍

 

 

 

 

یه روز خوب تو حیاط خونه😀

ارایش کردن جون دلم😃😅

عکس پاسپورت جونم❤️

 

ورزش کردن عزیزم👏👏👏

ادم برفی عشقم😀😀

شب یلدا 😘😘

عشق مامانی در حال صحبت با انا درتلگرام☺️😀😀

 

۷آ

درحال انتخاب کاغذ دیواری برا دیوار اتاقش❤❤

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)