آیهان صادقیآیهان صادقی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

آیهان نفس مامان وبابا

نوروز 97

1397/2/8 12:32
نویسنده : مامان
394 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام یکی یدونم عیدت مبارک عزیزم❤️❤️❤️❤️

عزیزدلم اومدم جریان های نوروز رو بهت بگم و کجاها رفتیم با آنا اینا🙂هر عکسی که میزارم برات توضیح میدم کجاست حالا بریم سراغ عکسامون😀☺️☺️☺️

اولین روز عید از تبریز به سمت تهران حرکت کردیم و چند روز تو تهران خونه دایی مهدان موندیم و بعدش رفتیم قم و جمکران اولین بارت بود به قم میرفتی جون دلم زیارت ات قبول 🙏🙏 تو بازار قم تسبیح های رنگارنگ رو میدیدی و ذوق میکردی آخه تسبیح خیلی دوست داری و یکیشو برات خریدم مبارک ات باشه نفس مامان❤️❤️

 

بعد قم به سمت کاشان رفتیم و کلی خوش گذشت تو کاشان به خانه های تاریخی و موزه های کاشان سر زدیم و البته بازار😀😀مگه میشه آیهان و مامانش جایی برن و به بازار اش سر نزنن☺️☺️☺️😀 عزیزم عکسات خیلی زیاد هستن مجبورم تعداد کم اشو بزارم☺️☺️

عمو مهدان(آراز)تو رامسر برنامه داشتن به خاطر همون از کاشان به سمت شمال رفتیم 😍

جاده چالوس

سلمان شهر😍

 

بعد از چند شهر بلاخره رسیدیم رامسر پیش عمو آراز اونجا ساکن شدیم و عمه سولماز و دختر عمه پریسا اینا هم رسیدن رامسر پیشمون جمع امون جمع شد و بعد از ظهر اش رفتیم اجرای عمو رو ببینیم خیلی خوب بود اجراشون راستی نگفتم دایی فرشید هم تو اجراها بود❤️

بعد اجرای گروه عموجان به قول تو استاد آراز از تو خواستن بری رو سن و آهنگ ماکان بند رو اجرا کنی واااااااای واااااااای عجب اجرایی بود خیلی خوب صحنه رو گردوندی مثل خواننده ها اجرا کردی به نظر من حتی قشنگ تر از خواننده ها بدون هیچ استرسی وااای وااای هرچی بگم کم گفتم همه هنگ کرده بودن  عجب اجرایی بود خدا چقدر مردم تشویق ات میکردن منم افتخار کردم که همچین پسرشجاعی دارم😍😍😍😍😍😍😍😍امید وارم همیشه موفق باشی پسرم😍😍بعد اجرا هم بهت کارت جایزه تله کابین رو دادن ولی متاسفانه وقت اینو نداشتیم که سوار بشیم ولی نگه اش داشتم یادگاری بمونه😀مرسی پسرم که انقدر تو باهوش و با استعدادی😍بعداجراها رفتیم ساحل و خوش گذرانی کردیم و شب رو تو رامسر موندیم و صبح با عمه اینا حرکت کردیم ❤️ 

رسیدیم بندر انزلی نهار خوردیم و رفتیم تالاب انزلی کشتی سوار شدیم تو رو سوار نکردم کشتی😅😅😅خیلی دوست داشتی سوار بشی ولی خب ترسیدم بیوفتی تو آب شرمنده جونم انشاالله دفعه بعد☺️☺️

و اخرای مسافرت شمالی مون رو رفتیم استارا یک شب هم اونجا بودیم و بعدش به سمت تبریز حرکت کردیم مسافرت خوبی بود و خیلی خوش گذشت ❤️دست اتا و انا هم درد نکنه😍😍😍ث

شب که رسیدیم تبریز صبح اش با بابات رفتیم ایل گلی و فرداش رفتیم جلفا گردی و اسیاب خرابه 😀😀😀

 

13بدر هم مثل سال پیش با خانواده من (عمو ها عمه ها دختر عمه و پسرعمو ها و پدر بزرگ و مادربزرگ انا اینا)رفتیم گردش خیلی هم خوش گذشت عید ۹۷امون اینجوری تموم شد عزیزکم به دلیل اینکه هر عکسی که میزارم رو باید اپلود کنم طول میکشه بخاطر همون مجبور بودم چند تا از عکسای مسافرت ات رو بزارم انشاالله بزرگ شدنی همشو میتونی از لپ تاب ات تماشا کنی😍😍😍عید تموم شد و تدارکات تولد شروع شد  انشاالله بعد تولدت ات میام و عکس هات رو برات میزارم ❤️❤️راستی پسرم کلاس رقص اتم ادامه میدی و خیلی خوب یاد میگیری و تازگیا کلاس زبان هم ثبت نامت کردم انشاالله همیشه موفق و خوشحال باشی عزیز دلم 😍😍😍😍😍😍😍

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)